Deževna nedelja - čas za pakiranje

 15. 10. 2023

Danes smo si privoščili malo daljši spanec, saj bomo jutri vstali tako rekoč sredi noči. Nedelja je bila večinoma deževna, le sredi dneva je malce posijalo sonce.

Dan smo namenili pakiranju prtljage za domov in pospravljanju sobe. Pozno popoldan smo se odpravili na sprehod do centra mesta, kjer smo tudi nekaj pojedli. Mesto je že kar precej Novoletno okrašeno, pa čeprav smo šele sredi oktobra.

Ko smo se vrnili v hotel, smo se malo pogovarjali o naših vtisih na mobilnost.

Zala Kastelic:

Izbrana sem bila za mobilnost Erasmus + na Nizozemskem. Hvaležna sem, da sem dobila to priložnost. Moja izkušnja na izmenjavi je bila zelo pestra, zabavna, poučna ter zanimiva. Šola ki nas je gostila je bila lepo opremljena. Močno so se potrudili, da naredijo naš program zanimiv ter poučen, hkrati pa tudi ne preveč obremenjujoč ter še zmeraj zabaven. Učitelji ki so nas gostili, so bili prijazni ter pripravljeni pomagati. Všeč mi je bila tudi skupina s katero sem bivala, saj smo se vsi zelo dobro ujeli. Imeli smo dovolj prostega časa in proste vikende smo si lepo organizirali. Na mobilnosti sem se naučila prav veliko. Spoznavali smo se z tradicionalnimi Nizozemskimi sladicami, ter mnogimi drugimi kulinaričnimi veščinami. Zelo sem uživala v času bivanja na Nizozemskem. Izkušnja je bila nepozabna.

Viktorija Bradeško:

Moji vtisi o Nizozemski so zelo dobri. Mesto Rotterdam mi je bilo zelo všeč. Arhitektura in sproščeno vzdušje mi je bilo zelo všeč, ljudje so bili zelo prijazni.
V praktičnem delu naše izmenjave sem zelo uživala. Naučila sem se veliko novega. Presenetilo me je, da je večina njihovih tradicionalnih sladic narejenih iz marcipana. Naučila sem se novih pletenih izdelkov iz testa in izdelave različnih test in mas. Vsi so bili zelo prijazni in v mesto Rotterdam se bom z veseljem še vrnila. 

Eva Jamnik:

Zelo sem vesela da sem dobila možnost da grem na izmenjavo na Nizozemsko saj je bilo potovanje odlično. Ko smo prispeli v Rotterdam nas je gospa Linda zelo lepo sprejela in predstavila šolo Zadkine. Šola je zelo lepo opremljena in urejena. Profesorji so nam pripravili zanimive in zabavne praktične delavnice in nepozabne oglede znamenitosti v mestu Rotterdam. Med delavnicami so nam predstavili nekaj novih sladic, pripravili so nam veliko bogatih kosil in večerij s tipično Nizozemsko hrano, in vodili nekaj zanimiv ogledov skozi teden. Z našo skupino smo se lepo razumeli, in z veseljem skupaj preživljali svoj prosti čas. Med vikendi smo si pripravili nekaj izletov izven Rotterdama, kor npr. naš zabaven izlet v Efteling. Mislim, da je bil tudi naš motel super, še posebej pa njegova lokacija blizu šole in centra mesta. Ta izmenjava je tudi omogočila da sem se naučila nove stvari, ki so izven BIC-ovega običajnega praktičnega programa. Potovanje je bilo res nepozabno in sem več kot hvaležna da sem se ga lahko udeležila.


Tomi Poljak:

Biti izbran za izmenjavo je zagotovo privilegij in čast, ki jo ne doživi vsak dijak naše šole. Če ti je to omogočeno dvakrat si pa sploh zelo vesel in tudi jaz sem. Lahko rečem, da je teh 14 dni minilo kot bi mignil. Imeli smo se res super. Naučili smo se veliko novih stvari, spoznali veliko njihovih tradicionalnih sladic, temperirali smo čokolado, spoznavali marcipan, delali pite, predstavili naše slovenske sladice (kremšnito, potico) spletli nova prijateljstva in vsi skupaj delili in osvajali nova znanja. Zagotovo je najlepša izkušnja, ko ti profesorji predajajo znanje, njihove delavnice so odlično opremljene in zelo lepo so poskrbeli za nas. Poleg dela smo imeli skupna kosila in večerje, raziskovali smo Rotterdam, se peljali z ladjico, si pogledali njihove slaščičarne, tržnico,…
Med prostim vikendom pa smo si pogledali mesto Haag, namočili prste v Severno morje, občudovali Nizozemsko v malem, nakupovali in se zabavali v zabaviščnem parku.  
Vse to je izmenjava - učenje, delo, zabava, a če potegnem črto pod teh 14 dni preživetih na Nizozemskem smo lahko prav srečni, da smo dobili to priložnost!

Zala Gartner:

Moja izkušnja na izmenjavi je bila dobra. Spoznala sem nove ljudi in videla ter naredila nekaj tradicionalnih nizozemskih sladic. Bilo je zanimivo in mesto je res veliko. Najboljse mi je bilo všeč delati z dijakom Koenom, saj smo z njim delali eklerje ter torte. Kolikor se nismo ravno razumeli zaradi jezika so se res potrudili nam razložiti kako kaj narediti in kaj katera sladica za njih pomeni. Ne obžalujem, da sem se odločila za izmenjavo saj je bilo zanimivo in res lepa nova izkušnja. 

Nika Jeras Kršinar:

Moje izkušnje in spomini na izmenjavo so nepozabni. Na šoli sem spoznala veliko dijakov ter njihovih profesorjev s katerimi sem se naučila pripraviti kar nekaj tradicionalnih Nizozemskih dobrot. Med dijaki sem se počutila sprejeto in delavnice z njimi so bile zabavne in hkrati poučne. Čeprav obiskujem program za peka mi je   tudi slaščičarstvo zelo všeč. Mesto Rotterdam mi je bilo zelo všeč saj je zelo veliko in moderno. Obiskali smo veliko zanimivih znamenitosti in trgovin katere bom kar pogrešala. Ta dva tedna sta minila hitreje kot sem pričakovala. Eden izmed boljših vtisov mi je bil obisk zabaviščnega parka Efteling. Zelo sem hvaležna da sem dobila to  izkušnjo in bi jo z veseljem še kdaj ponovila,  definitivno priporočam še komu :)

Lep pozdrav iz Roterdama in hvala naši šoli za priložnost.

Tomi Poljak, Eva Jamnik, Viktorija Bradeško, Zala Gartner, Nika Jeras Kršinar, Zala Kastelic in Alenka Kodele





Komentarji